Η Εταιρία

  Αρχική Σελίδα

 

      Υπηρεσίες

           Επικοινωνία

 

 Εξειδικευμένα Προϊόντα

  Περιοχή Μελών

          EN  GR

      Νέα - Άρθρα

 

 Εξειδικευμένες Υπηρεσίες 

  1. Αναδιάρθρωση Κεφαλαίου

 

Η υπηρεσία της Αναδιάρθρωσης Κεφαλαίου πλαισιώνεται από μία σειρά εργαλείων (χρηματοοικονομικά και management) με σκοπό την επιτυχή εξέλιξη συνεργασίας μεταξύ Επιχείρησης και Τράπεζας ή οποιαδήποτε άλλου χρηματοπιστωτικού ιδρύματος. Οι εργασίες της υπηρεσίας αυτής αναφέρονται στο:


  α) Σχεδιασμό και σύνταξη business plan του πελάτη.
  β) Αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων της εταιρίας με στόχο την επιβίωση της.
  γ) Παρουσίαση του χρηματοδοτικού σχήματος στο οποίο η εταιρία μπορεί να ανταπεξέλθει.
  δ) Διαπραγματεύσεις με την τράπεζα.
  ε) Παρακολούθηση μετέπειτα της πορείας της εταιρίας από πλευρά της τράπεζας ή της ίδιας της εταιρίας.

 

  2. Οικογενειακές Επιχειρήσεις – Σύγχρονο Management

 

Με την υπηρεσία αυτή παρέχονται υπηρεσίες σχετικά με την στρατηγική αποφάσεων, τον επιχειρηματικό & οικογενειακό σχεδιασμό, την διαχείριση οικογενειακής περιουσίας, την προσαρμογή σύγχρονων μεθόδων Διοίκησης, εκπαίδευση & προσωπική ανάπτυξη. Τα αποτελέσματα των υπηρεσιών αυτών είναι ο προσδιορισμός του οράματος και της στρατηγικής, ο εκσυγχρονισμός οργάνωσης, διαδικασιών και συστημάτων ελέγχου, οι δίαυλοι επικοινωνίας, η αντικειμενικότητα μηχανισμών επιλογής, αμοιβής και διαχείρισης προσωπικού, η προετοιμασία και υλοποίηση διαδοχής και η αφομοίωση νέων τεχνολογιών.

 

  3. Στρατηγική και Λειτουργική Αναδιάρθρωση

 

Στόχος και σκοπός από την υλοποίηση της στρατηγικής κα λειτουργικής αναδιάρθρωσης είναι η:

  • Αναθεώρηση της ιεραρχικής δομής

  • Διαμόρφωση ευέλικτων διαύλων επικοινωνίας και λειτουργικών διαδικασιών

  • Ανάπτυξη παραγωγικότητας με χρήση λιγότερων πόρων

  • Έγκαιρη κι έγκυρη οικονομική πληροφόρηση

  • Διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος

  • Προοπτική ανάπτυξης

 

4. Χαρτογράφηση πελατειακής βάσης

 

Η υπηρεσία περιλαμβάνει, την χαρτογράφηση και κατηγοριοποίηση της πελατειακής βάσης μιας επιχείρησης. Στόχος είναι:

  • Η δημιουργία ενός αποτελεσματικού μηχανισμού συστηματικής ανάλυσης, παρακολούθησης και στοχοθέτησης της απόδοσης των πελατών

  • Η βελτίωση παραγόμενης αξίας και της χρηματοοικονομικής συνεισφοράς από υφιστάμενους πελάτες χωρίς την εισροή νέων επενδύσεων

  • Η κάλυψη από την επιχείρηση όλο και μεγαλύτερου ποσοστού των αναγκών των πελατών της

Επιστροφή στις Υπηρεσίες >